Ciceekanne Kızlar adetime 1 hafta var bugün ovulasyon testi yaptım böyle çıktı sizce hamilelik var mıdır ovulasyon yapma sebebim bazen böyle zamanlarda daha erken gösteriyormuş 🥹 https://imgyukle.com/i/RM3Uye
Hapyymami55 Ciceekanne ovulasoyon testi ne oluyor erken gebelik testimi oluyor eyer oysa hamileisn gözüküyor ama adetine daha çok var ya adet tarihini bekle yada kan testi yaptır cnm bu testlere ben pek inanmıyorum
Melekk8 Ciceekanne canım ikiside kopkoyu oluyor gebelikte ben yumurtlamadan sonra yaptım çıkmadı ertesi gün gebelik testi yaptım net çıktı sonra kan verdim beta 113tü tekrar ovülasyonda deniyim dedim bu sefer çıktı hatta dün paylaştım
Melekk8 Ciceekanne bak canım yumurtlamadan 14 gün sonra böyleydi ovülasyon testim beta 113 üstüydü bence erken gebeliği ovülasyon göstermiyor ebru ceylanda öyle demişti
Ciceekanne Melekk8 anladım canım benimde adetime daha 1 hafta var o yüzden bende yeni yeni koyulastıgını düşünüyorum eger varsa
Melos90 Ciceekanne ovulasyon testi diğer çizgi de aşırı köyü olursa gebelik olur ben denedim hamile olduğunu öğrendikten sonra diğer çizginin aşırı köyü olması lazim
Guler123_ Ciceekanne ovulasyon testinde iki çizgide koyulaşırsa 3 gün boyunca gebelik için değerlendirmen gerekiyor ovulasyon testini gebelik var mı diye öğrenemezsin o mümkün değil sadece ayda 2 defa yumurtlama görmüştür o denk gelmiştir
1ciftyesilgoz Canım benim de öyle reglime 8 gün var ve böyle çıktı testim ben de dedim acaba tekrar mı yumurtluyorum . Bi kaç gün daha ovulasyon yapıcam bakalım daha da koyulaşacak mı🙏
Eylul2019 Ciceekanne adetien daha cok varmis bu test gebeligini gostermez.gebelik testi betayi olcuyir ovulasyon testi lh (yumurtalarin gelismesini saglayan hormon) olcuyor.ikisi cok farkli seyler.ve dedigim gbi adetine 1 hafta kala cogu zaman erken gebelik bile gostermezken ovulasyonda cikmaz
Limonzeytin Ciceekanne ovülasyon vücutta ymrtlamayı gösterir o yzden gebelk ölçlmez böyle şeylerle hiç uğraşmayn şüphenz varsa gidip kan verin net sonç alın
Burcu0707 Ciceekanne yunurtlamanin 9 cu gunundesin sanirim insallah olmustur.iki gun sorna normal gebelok testi dene varsa cikiyor zaten