Merhabalar 7+2′de ilk defa doktora gittim. Kalp atışını duyduk ama yavasti (kac olduğunu söylemedi ama ultrason kağıdı arkasında 50 yazıyor o ne bilmiyorum ama belki o olabilir). Ben 1 hafta geç yumurtladim ovulasyon testi ile takip ettiğim için biliyorum. Doktor endişelenme dedi küçük olduğundan yavastir dedi ama internette çok iyi şeyler okumuyorum. Bunu yaşayan varmi aranızda?