nesli_37 benim de gebeliğin başından beri gerilik var 26+3 ken gittim 24+5 falan çıktı yine doktorum bu zamanlarda düzelmiş olması gerekirdi çoktan diyip tekrar detaylı yaptırmamı istedi uzman bir perinatoloğa :( ben de bu sğreç hakkında acemiyim bilgisi olan beni de bilgilendirirse sevinirim. Bu arada beslenmeniz falan nasıl ben acaba beslenmeden mi kaynaklı diye düşünmeye başladım