Sibel01 bende 15 dk once ikinci kez cati muayenemi oldum. Dun farkli doktor yapmisti devlette o baya acidi. Bugun kendi doktoruma gittim ozele gayet guzel gecti gercekten kendini rahat birakmak cok onemli tabi bir de motive eden bi doktorunuz olmasi lazim. Dunden beri 4 cm aciklikla geziyorum :)