Fatmadrms gelişimi nasılmış canım doktora sordun mu kuvezde kalır mı deidn mi. Bebeğin haftasını almış zaten sağlık sorunu yoksa kuvezde kalmaz benim kızım 2420 grm doğdu ama iki hafta gelişim geriliği vardi bide haftasında doğmadı o yüzden kuvezde kaldı