Anneoluyoruumm travel almayın derim , ben çok araştırdım çok yorum okudum kimse tavsiye etmiyor kesinlikle , 1 yaşa kadar kullanıp sonra yeni araba masrafına girmeyin derim , ben joie litetrax 4 aldım , hem puset takılıyor hem de alt kısmını 4 yaşa kadar kullanabiliyorsunuz , her anlamda mükemmel bir araba