esraduman5107 37+2 bebegim biraz erkenci bugün kontrolum vardı doktor suyu azaldı için ciger geliştirici igne yaptı yarın sabahta hazırlıklı ol dogum için dedi kendimden önce oglum için dua edermisiniz bi sıkıntı olmasın sag salım alıyım kucagıma 😔😔
Ezcez esraduman5107 Rabbim ikinizede saglik sihhat versin saglikla bulusun insallah Allah emegini bosa goturmesin kardesim 🙏🌹