Dilaraaapancar Bebeklerinizin kaçıncı haftasında normal dogum pozisyonuna geldi geldikten sonra pozisyonu degişen bebekleriniz oldumu acba
Beyzanrr Dilaraaapancar 32. Haftada pozisyon aldı doktor 37. Haftaya kadar durmadan dönebilir sıkıntı olmaz dedi ama benim bebeğim hep baş aşağıydı dönmedi yani tersine☺️
Dilaraaapancar Beyzanrr ben 27.haftamdayım ve dün doktorum normal dogum pozisyonuna gelmiş dedi bende erken dogum olurmu diye endişelenmeye başladım acıkcası
Cikrikci Dilaraaapancar benimde 26. Haftada başı aşagıdaydı şuan 32. Haftadayım yan yayıyor kızım bakalım dönecekmi 🤷🏻♀️
Beyzanrr Dilaraaapancar o daha döner canım bebeğe belli olmuyo ama erken doğum olacağını sanmıyorum nişsan su veya sancın gelmediği sürece benim kuzenim de öyleydi 38 de doğum oldu onunda 25 haftalıkken dönmüştü
BusePolat Benimde 29.haftada dogum pozisyonu almisti 31 ve 33. Haftalarda kontrole gittiğimde yine dogum pozisyonundaydi doktor daha dönmez demisti şuan 35.haftadayim 36 da kontrolüm var bakalım ne dicek ama hala baş aşağı hissediyorum dönmedi