Sehrbnon12 Deletedmom83940 ben kusuyorum valla sık sık idrara da cıkıyorum ama galiba haraketleri hissetmeyene kadar bisey farketmiycez galiba 😂🥰
Deletedmom83940 Sehrbnon12 idrara uykumdan uyanıyorum valla ama kusmam kaldı çok şükür zaten hiç bi zaman kusmayı sevmedim hele hamileliğimde hiç sevmedim oda çok sürmedi zaten
Uzel35 Bende 7 haftalık hamileyim 6.haftalarımda bulantım çok oluyordu doktorum ilaç verdi şükür bulantılarım kesildi