edamutlu12 Son günlerde daha seyrek ve küçük küçük hissediyorum hareketlerini böyle bı durum yaşayan var mı aranizda. Pazartesi günü kontrolüm var en son cumartesi gittim hastaneye.
Nehirimmmmm edamutlu12 evet bende de çok var bende çok korkuyorum salı günü randevum var ama normal diyen çok oldu
Hapyymami55 edamutlu12 canım az veya seyrek hareket etmesi problem değil hiç hareket etmemesi probelm yeri daraldı artık rahat hareket edmez hiç etmezse o zman endiselen
Ecoli28 edamutlu12 eveet 37. Haftaya girdiğim gün farketmiştim ben de hareketlerinin yavaşladığını ama aynı hafta Dr a gittiğimde herşey normaldi, yeri daraldığı için normalmiş
edamutlu12 Nehirimmmmm bu gece gittim korktuğum için suyunda azalma olduğunu söyledi doktor korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın kilo da aldığı için yeri daralmış dedi pazartesi tekrar gidicem ona göre doğumu baslatabilirmis
edamutlu12 Hapyymami55 yok hareket ediyor böyle küçük kucuk eskiden karnımı dalgalandiriyordu sert bı şekilde şimdi öyle değil o yüzden korktum bende bı yandan gününü de beklemek istiyorum bı yanım da hastaneye git diyor