Nisandua1 canım ikili tarama testi şöyle oluyor bizzat yaptırmış biri olaraktan ; senden kan alıyorlar, kanda bazı tetkiklere bakıyorlar 10-15 gün kadar sorna geliyor sonuçların, usg de bebeğin ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılıyor. Yaptirmani tavsiye ederim herhangi bir sakıncası yok bebiş ve senin için, en azından gönlün rahatlamış oluyor. Allah korusun hasta ise de ona göre kendini hazırlamış oluyorsun. Umarım sağlıkla gelir miniklerimiz 🌸