Nebyaa Kizlar doktor bana 41. Haftada suni sanci verecegim dedi. Benim bebegimin gelisimi hep 1 hafta ondeydi suan 40 haftaligiz. Ultrasinda 41 gozukucek buyuk ihtimalle dogumu baslatir miyiz yoksa son adet tarihine gore mi olur dogum
Moco_44 Nebyaa cinsiyet nedir? Bence eğer bebek de sıkıntı görürse alırlar yani doğuma. İnşallah hayırlısıyla sğalıkla alın kucagınıza
Hapyymami55 Nebyaa peki bebenin gelişimi tamamlandiysa ve snaa 41 haftada suni vericegini söylüyor sa neden 41 i bekliyor onu anlamadım
MerveeD Nebyaa Kızz senin bebek de benımkı gbı ha gelmek bilmedi şimdide 5 günlük olduk teyzesi cok şükür 🌺😍 Hayırlısıyla sag salim kucagınıza alırsınız inşallah sizde
Nebyaa Moco_44 bebekte bi sikinti yok cok sukur kalp atışları falan yerinde bekletiyolar ama 41 de dogum yapacak olursam bebegin gelisimi 42 haftaya uyumlu oluyor ve ben istemiyorum cok fazla
Nebyaa Hapyymami55 bende bunu anlamadim iste bana artik dogur diyo ee sizi bekliyoruz bende bunun gelecegi yok dedim. Kakasini yapmasindan korkuyorum bende hemen olsun istiyorum
Hapyymami55 Nebyaa bence bekleme canım suniyi 41 vericekse şöyle şimdi versin ne alkaa yani 41 iri beklemesi ha senin doğurması bekliyorsa bebek bu sate kadar gelmemiş bundan sonra geleceğini zannetmiyorum 39 dan sonrası riskli oluyor beklemesi saçma
Nebyaa MerveeD Evet ya valla cok sikildim benim de bebisim gelsin artik gormedigim birini asiri özlüyorum 🤣 teyzesi yesin onu miss kokusunu severim💕
Aselll0135 Nebyaa son adet tarihine göre oluyor biz 40+3 olduk ama ultrasonda 39 la uyumlu yarın doğumu başlatacak inşallah
Nebyaa Hapyymami55 evet canim gerekirse sezeryana alsin yani cok da onemli degil nasil geliyosa gelsin saglikla gelsin yeterli