Ebrulikiz asagıya baskıya bu aylarda bende okudun kızlar post acmıstı bende 21 haftalıgım acaba kasık agrısı yapıyor ama doktor asagıda demiş onun için birşey önermedimi kendini yorma yat biraz yukarı çıkana kadar ufaklık yaramaz olcak herhalde😊 yada için rahat etmez böylede bir doktora daha gözük eger doktorun bekledigin ilgi ve bilgiyi vermediyse ben olsam öyle yaparım