Pembeerguvan Kızlar özellikle bir yiyeceğe aşermiyorum bazen tatlı bazen ekşi ne varsa yiyorum zaten normalde de tatlı yiyen biri değilim pek sevmem. Siz en çok ne yiyosunuz cinsiyet yiyeceklerden anlaşılıyomuş sizde cinsiyet belirtileri nelerdir
Hapyymami55 Pembeerguvan hiç bir alakası yok bunlara innanma kızımda tatlı istiyordum kız oldu şimdi yine tatlı istiyorum yine kız tatlı erkek ekşi kız degilmi
Bayancorek Pembeerguvan Normalde ne seviyorsam veya sevmiyorsam hala aynı bir değişiklik yok. Tatlıyla hiç aram olmamıştır hala aynıyım oğlum olacak. Belirtim de olmadı hiç. Cinsiyetle alakası yok bence. Yapıya bünyeye göre değişiyor. 🌸
Ayfertufan Hapyymami55 Normalde ye ekişiyi çıkar Ayşe’yi derler bende çok fazla ekşi yerdim hep kızın olacak derlerdi ama doktor erkek dedi 🤷♀️ Çokta inanmamak lazımmış böyle şeylere 🙃