Merhaba hanımlar. Şimdi çıktım muayenemden. İlk gebeliğim 32+5. Hamileyim. Normal doğum istiyorum. Doktorum bebeğin gelişiminin 2 hafta ilerde olduğunu, karın çevresinin geniş olduğunu şu an 2.100 gram olduğunu ve normal doğum istyorsam yediklerime dikkat etmemi söyledi. Bu iki hafta ileridelik durumu cidd bir sorun oluşturur mu? Bu şekilde olup erken doğuran var mı?