NiilaYYy ben sudokrem aldım ama hiç memnun kalmadım yani işe yaramadı. Bepanthol kullanıyorum onu da her alt değiştirmemde kaka sonrası suruyordum hiç pişik olmamıstı bikere çilek yedirmiştim ondan sonra alerji ve pişik yaptı asırı olmustu onda da doktora götürdüm çok abartı pisiklerde doktora muhakkak götür yoksa bepantholden memnun kaldım ben