Oykusy7 Arkadaşlar merhaba biz 30 haftalığız bu ara özellikle akıntımda artış hissediyorum külotum hep ıslak. Sizde durumlar ne acaba normal mi? Randevum haftaya persembe 4 goz onu bekliyorum bir yandan
Nurrr3517 Oykusy7 maalesef hepimizde var galiba ben 15 haftalığım beyazımsı kokusuz bir akıntı bende randevumu bekliyorum