Ben alışveriş yaparken e bebektekinden almıştım, araştırmadan hiç. Sonra tavsiye edilenleri gördüm baya çeşidi, özelliği varmış. Sevi bebeninkini ve owliyi öneriyorlar ama owli pahalı da.
Kızım doğmadan öyle bir şey almama gerek var mı acaba? Belki tombiş uzun olacak sığmayacak vs. E bebektekini kısa süreli de olsa kullanıp memnun olan var mı?