Denizliche 17+3 teyim kızım olacak nasipse 💞🙏 bizde başladık alışverişe yavaştan ,fiyatlar malum hergecen gün artıyor
busraalibebisi Denizliche aynen öyle cnm Bi bakyrsn Bi iki günde 20 lira birden artms en iyisi indirimde gördüğün zaman direk almak öyle almayıp pişman olduğum çok oldu maalesef 😔 benmkide kız Allah saglıcakla kucagımıza da almayı nasip etsin inşallah
Glmgkcmm busraalibebisi bence bu snee kiz senesi bende kimi gorsem bu sene kiz diyor 😁 brnde hep kendimi erkege alistirmistim 😁
busraalibebisi Glmgkcmm valla Bi ara Bi bakyrdmşubat annelerine hep erkek hiç kız duymuyordum şimdide hep kız duyuyorum ☺️ kız da erkek de olsa bizim😂 canm saglıcakla gelsinlerde inşallah
Hulyasin Kizlar biz 17 haftaligiz kiz denildi ama hanilma payi varmii sizce ? Ve alişveriş yapmak icin erkenmi ?
Patito__ busraalibebisi bnde banyo takimini bile aldm kendmi durduramiorm dha dogrsunundirim veya gzl bisy goruyorum aliorm ama fazlada almak istemiorm artk alirsamda artk urunlerini ivir zivirini alirim bari 😂😂😂 ama yine de ufak tefek syler alirim 🤗
Harunnisa busraalibebisi evet orasi oyle benim yasadigim yer küçük ozel bebek kiyafeti satan dukkan yok internetten sectim ara ara siparis edicem artik
busraalibebisi Harunnisa melisbebe ve encuzmarketcom u öneririm cnm gercekten çok uygun fiyatları ama daha kaliteli olsun dersen ebebekte indirimler oluyor takip etmelisin mutlaka ben çok uyguna getirdim indirmleri takip ederek
Denizliche busraalibebisi amin inşallah 🙏,mağazalar ,esnaflar doları bahane Edip sürekli zam yapıyorlar ee maaşlarli kaça bölelim ki