Arkadaşlar beni bilen bilir çok uzun süredir bebek sahibi olmak istiyorum ama rabbim ne zaman vereceğini çok iyi biliyor
Bu ay test yaptım adetime daha 6 gün var hayal meyal çizgi çıktı ben görebiliyorum ama içimde bir korku var adet olacakmışım gibi sancım oluyor bu sabahta normal testim vardı yaptım onda hiç cıkmadı adetimi beklicem adet olursam
Bu uygulamayı silmeyi düşünüyorum çünkü çok takıyorım ve stres oluyor bana arkadaşlar
👋🏻