Yurttug_1 Kızlar 26+0 haftalık hamileyim bazen genellikle uyandığımda karnım hiç yok gibi ve aşağıda oluyo yumuşacık oluyo bir süre sonra büyüyor biraz sertleşiyo yukarı doğru çıkıyo sizce normalmi böyle olması
Nagihannnn0606 Yurttug_1 canım merhaba bende tam 26 haftalık hamileyim bebeğinin hareketlerini sık sık hissediyor musun yoksa nadir mi
Yurttug_1 Gamzess1 normal birşey galiba açlıktan da olabiliyormuş korktum açıkçası biraz ama önemli birşey değildir inşallah
Gamzess1 Yurttug_1 kız yok be sonradan kendini belli ediyo hemen zaten bebek bence kötü bi şey yoktur
Yurttug_1 Nagihannnn0606 bazen gün boyu çok hareketli oluyo bazende Sadece geceleri çok hareketli oluyo ve bazende gün boyu hiç bereketlerini hissetmedim de olabiliyor doktorum normal dedi bundan sonraki aylarda daha sık hissedersin dedi
Nagihannnn0606 Yurttug_1 benim de öyle canım bazen çok hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum o yüzden korkuyorum size sormak istedim
Yurttug_1 Nagihannnn0606 bende korkuyorum endişeleniyorum ama dediğim gibi doktor normal dedi öyle olduğu zamanlarda tatlı birşeyler yiye bilirsin demişti korkma sende 🙏