Gamzecem Merhaba arkadaşlar 10. Testim oldu hala iki çizgide aynı seviyeye gelemedi daha ne kadar devam edicem 🤣 https://resimyukle.io/r/4BElLcf9tm https://resimyukle.io/r/4BElLcf9tm
Sinemekee Gamzecem canım bazı aylar yumurtlama olmazmış ya da adrtine yakında olabilir adet gelene kadar devam 😂
GamzeDurmus Gamzecem o değişkenlik gösterebilir diye biliyorum o yüzden koyulaşana kadar yapmak gerekiyor