Sunaahraz Kızlar merhaba, Sağ yan tarafımda 2 gündür çok kötü ağrı olduğu için hastaneye gittim sağ böbreğinde şişme var deyip zimaks ve parol iki ilaç yazdı erken doğum tehlikesi de var dediler bu durumu yaşayanlar varmı yardımcı olur musunuz lütfen.
HusnaNur1107 Sunaahraz benimde sol böbreğimde ağrı için gittim dün gece kum veya taş düşüyorsun denildi
Eminecak Sunaahraz ben neler cektim ah ah doktor bebegin için bobreginden taviz vereceksin annelik zor demişti. Hic korkmadim cok agrim oldu o kadar kendini hic strese sokma. Bir sürü taş vardi bobregimde ciddi derecede şişlik vardi iki haftada bir kontrole geleceksin demisti doktor. Bebegin bobreginde de sorun çıkabilir demisti. Detayli ultrasona kostum hemen hic bir sorun yoktu. Parol falan işe yaramıyor onu soyliyim. Doktorum gece çok ağrın oldugunda bacaklarini karnina doğru çek sol tarafına yat beline de sıcak su torbası koy sabah da hemen bize gel diyordu. Bir de su icerken bol bol içme. Sürekli ve yudum yudum iç bardak hep elinde olsun. Suyu fazla ve birden içince böbrek daha da şişiyor. Benim taşlarim düştü bi fitil kullanmistim ondan sonra da şişlik yavas yavas indi cok şükür 34. Haftaya geldik erken dogum falan demişlerdi doktor da olsalar allahtan baska kimse bilmez.
Eminecak Sunaahraz hic yatma sağına solun çürüse de sağına yatma dedigim gibi suyu da yudum yudum ve surekli iç geçer merak etme. Stent falan dedilerse de tavsiye etmiyorum. Benim kadın doğum doktorum cok ısrar etti erken doğum olur takmalari lazım diye. Üroloji doktorum da 34. Den önce takamam. Takarken yine erken doğum olur demişti o yüzden dayan gerilemese bile dediklerimi yaparsan ilerlemez kalır dogumdan sonra bi anda duzeliyormus zaten
Sunaahraz Eminecak yaaa çok sağolun ben zaten verdikleri ilaçları kullanmam istemiyorum baya araştırdım hamilelikte önerilmeyen ilaçlar yazıldı o yüzden kullanamıyorum bizde şuan 27.haftadayız Rabbim büyük acıyor evet ama çekecez sağlıklı gününde gelsinler de napalım.
Eminecak Sunaahraz bebek o tarafa çok baskı yapmış demekki. O yuzden hep sola yatmanda fayda var bebek de solda durur
HusnaNur1107 Sunaahraz ben şuan başka bir hastaneye sevk edildim biraz sıkıntı çıktı bende protein kaçağı varmış böbreğe bakılması gerekiyomuş 14 haftalık hamileyim şuan bilmiyorum neler olcak