Merveebuluttt Kızlar 8 haftalık gebeyim adet olduğumuzdan gün lekelenme olurya hani kahverengi sıvı ( özür dilerim) öyle akıntım var 2 gün öncede oldu doktor birşey yok dedi ama korkuyorum enfeksiyondan mı oluyo bilgisi olan varmı
Hapyymami55 Merveebuluttt ilk haftalarda yerleşme kanaması oluyor lekelenme tarzi ama her kanamada yerleşme olmuyor düşük rsiki oluyor bol bol yat
1Ada1 Merveebuluttt benimde öyle ve ara ara oluyor ilaç verdi doktor ama tehlikeli bişey de görünmüyor dedi
Mervece08 Merveebuluttt benimde 4 gündür oluyor az az geliyor sanki su gibi ama kahverengi Progestan kullanıyorum salı günü kontrolüm var inşallah sorun yoktur korkuyorum