Silasil Selam kızlar Bursa’da yaşayanlar kaç haftalıksınız bebişlerle, hangi doktora gidiyozunuz gelin tanısalım🥰🥰🥰
Busra2089 Silasil Çok şükür sabırsızlıkla doğumu bekliyorum inşallah sağlıcakla alırız hepimiz yavrularımızı kucağımıza 🥰
Alpaslanimm zeynepikra_61 merhaba bizde oraya taşınıyoruz doktor ve hastane arıyorum memnun musunuz 😇
zeynepikra_61 Alpaslanimm Ben normal de orada yaşamıyorum ama yaşadığım ilçede doktor olmadığı için Orhangazi atakente gidiyorum ama doktorumdan suanlik çok memnunum ilgili ve her şikayetimin üstüne düşüyor ☺️🙏🏻 hastane olarak da memnunuz sigorta olmadığı halde annelik hakkından yararlandiriyorlar sigortalı gözüküyorum 🙏🏻☺️