Sevilayozdemir Burcu7260 bende son adet tarihine göre 5+2 yım ☺️ pazartesi randevum var beta takibi yapıyor musun ?
Sehrbnon12 Burcu7260 karından ultrason ile keseyi görebilirsin canım benimde 795 cıkmıstı 5 gun sonrasında gittigimde karından ultrasonla ikiz gebelik olduğunu gördüm keseleri 6+4 de kalp atıslarını ve bebekleri gördüm
Burcu7260 Sevilayozdemir ben geçen hafta perşembe kan tahlili yaptırdım beta 753 cıkmıştı daha da kan tahlili yaptırmadım siz ne zmn yaptırdınız
Sevilayozdemir Burcu7260 ben iki günde bir kan testi yaptırıyorum sağlık ocağında yarın yine yaptıracağım sonra pazartesi doktora gideceğim ☺️