Bbcrrr canım gebelikle adet ağrıları birebir aynı çok yanıltabiliyor . Ben ilk bebeğimde 4 gün gecikmeye rağmen bilmiyordum . Kalbi durdu kürtajla sonuçlandı . 4 aydırda aynı şeyleri yaşıyorum korunmuyoruz ama düzenlide adet oluyorum . Şuan mesela kasığımın ağrısından ölcem 30 unda benimde adetim göğsümde şiş lavaboyada çok gidiyorum bazen psikolojik olabiliyor . Tabiii insallah senin gebeliktendir ❤️ Ben sadece fikrimi söyleyim dedim cünkü aylardır ovulasyon testine kadar deneyerek bekledik gününü ama maalesef negatif oldu . Şükür hastalığımda yok 🤲🏻