nisamom_ 3 mayıs oldum bende , aralıkta kürtaj olmuştum düzenli oluyorum sorunumda yok şükür , eşimde sperm düşüklüğü çıktı az miktarda . Her ay adetten 1,5 hafta önce kasığım ağrıyor suanda ağrıyor ben artık hamile miyim değil miyim anlamıyorum 🤣 Birde pıhtılaşmam var kalırsam ilaç ve iğne kullanmam gerekecek o yüZden de varsa öğrenmek istiyorum siz testi yeni mi yaptınız yoksa kimyasalda mı yaptınız öğrendiniz