Kızlar bebeğim 1 ay 18 günlük sadece anne karnı sesiyle uyuyor bu Bi kaç gündür kapatıyorum uyanıyor açıyorum tekrar uyuyor. Bilmiyorum böyle alışması doğrumu yani Bi zararı varmı hep böylemi alışır? Varmı böyle bişey yaşayan kendi kendine geçermi bu alışkanlığı?