Melekk8 benim tam pazartesi günü 6 hafta oluyor beta takibi yapıyorum iki günde bir dün verdim yarın bir daha kan vereceğim canım , tahmini iki katı arttığında hesap yapıyorum betanin artışını. Pazarteside zaten doktor kontrolum var benim için şuan kesenin görünmesi önemli çünkü crospin falan başlanacak ☺️ iki kurtajim olduğu için