Sudeki yanlış hatırlamıyorsam günde 225 mg kafein yeterli günlük bu da bir kupa filtre kahveye tekabül ediyor tabi bu hakkını kullanırken gün içerisinde çikolata vs gibi kafein içeren şeylerden uzak durmalısın, ya da ya da ben ne kadar pek inanmasam da decaf(kafeinsiz) kahvelere yönelebilirsin, çok daha az kafein alırsjn ama hazzın aynı kalır😊☕️