Kızlar benim bilgim yani benim ögrencilerimin ailelerin aldıkları paradan bahsettim ben bir dogum parası alırsınız tc vantandaşı doguran her anneye verilir 2 cisi süt parası alırsınız kaymakamlıktan diger adı emzirme parasıda olabilir benim bildigim geçen sene 70 lira idi ama bu sene 80 olmuş olabilir 3 cüsü belediyeden bebiş paketi alabilirisiniz ihtiyaç olan çogu şeyin bulundugu bir çanta kundaktan anakucagına beze yaga kadar 4 cüsü kendimden örnek vereyim işi bıraktım sigortam kesildi denk gelecek ya eşiminde şuanda eşimin sigortasıda yok hamile oldgmu ögrendim hastaneye gittim ve analık sigortam başladı yani otamatik analık sigortanız oluyor taki dogumdan 8 hafta sonrasına kadar bunlar benim bildiklerim tabi harçlık veren küçük altın veren belediyeler kaymakamlıklarda oluyor duydum gazetelerde okudum ☺🙏🏻Bildiklerim bukadar