Bugüne kadar hep normal doğum istiyordum. Doktorum bugün sezeryan günü verdi haftaya salı için. 37+4 üm. Çok heyecan yapıyorum. Artık günler geçmek bilmez 🙈 sezeryan olan anneler mutlaka şunu unutma dediğiniz bir şey var mı? Çabuk ödem atar mıyım? Daha hızlı Gaz çıkarmak için ne öneriyorsunuz? İlk bebişim olucak heyecanlıyım 🙈😍