Sehrbnon12 Bermals_63 ben cıft yumurta ikizlerime hamileyim kız olursa Bitanesi hz Yusufun kızının ismini koyucam Allah nasıp ederse “menessa”
1prenses_annesi1 Bermals_63 bende kızcemin ismini ravza makbule koyucam ravzanin anlami cok guzel hem kuran da gecer hemde cennet bahcesi anlamina gelir ve tek basina bile guzel ravza
Tospikannesiiiii Sehrbnon12 bende bu ismi çok begeniyorum ama büyükler diyemeyip melisa ya çevirir mi diye düşünüyorum 😬
Sehrbnon12 Tospikannesiiiii yok taa esila, menessa, ve zümra isimlerini cok severim ama en sevdiğim menessa
Sehrbnon12 Tospikannesiiiii ikizlerimin cinsiyetlerini bi öğrenebilsem artık isim konusunu düşünürdük
Tospikannesiiiii Sehrbnon12 kaç haftalık sın bana da en son kız dediler 16 da ama detsylı da duymadan moda giremicem sanırım
Sehrbnon12 Tospikannesiiiii 11 haftaya giriş yapıcaz yarın canım ama haftaya doktora gidicem insallah cinsiyetleri ögrenebilirim yaa erkenden göstersinler kendilerini rabbim bagıslasın sana kız cocukları cok guzel yaa rabbim banada nasip etsin bi kız bi erkek