serpooe 5 aylık gebeyim 1 haftadır basur acısı çekiyorum internetten baktım hamileler hep bu kremi kullanmış aranızda deneyen oldu mu?
sutlukahvee serpooe Benim de yoğun kaşıntım vardı bi kaç kullanıma geçirdi o kaşıntıyı düzenli kullanınca tamamen geçiriyo ağrıyı acıyı kaşıntıyı vs
serpooe sutlukahvee Direkt alcam o zaman ya çok çekilmez bi durum yaşıyorum baya zorladı beni inşallah iyi gelir