Sinemekee canım benim 3 yıl yoktu bende doktorlar hep olucak olucak dedi ben olmayacak6vs diyordum aglardım üzülürdüm her ay testlerde negatif görmekten bıkmıştım ve sonunda yaşım 20 olmasına ragmen tüp bebek yapıcam dedim yaşımda genç avantaj olur dedim ve rabbim cok sükür ikiz gebelik nasip etti ve 11 haftalık olduk yani rabbim duyae sesini canım kısmet hersey üzülme sen