Nlfr123 Sevimlianne_adayi bende gördum sılık ama yenı olabılır 3gun sonra tekrar yap canm yada kan ver hemen cıkar
T1996 Sevimlianne_adayi canım sadece ilk beş dakikada oluşan çizgiler geçerlidir kaset testlerde kuruma çizgisi de oluşmuş olabilir en güzeli adet gününüzü bekleyip kan verin kan yanıltmaz :(
Deletedmom83940 Sevimlianne_adayi efektli de çizgi var ama efektsizde yok adet tarihiniz ne zaman geçmesini bekleyin isterseniz
Sehrbnon12 Sinemekee sen gel bide bana sor 3 yıl her ay test negatif gelirdi aglardım sızlardım onca tedavi ve sonunda histeroskopi ve yapısıklıklar temizlendi 3 yıl sonra rabbim sesimi duydu ben 1 isterken rabbim bana 2 nasip etti cok şükür darısı sana
Sinemekee Sehrbnon12 Rabbim aslında zamanını biliyo ama işte bizler sabırsızıx ne güzel sesinizi duymuş hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Deletedmom83940 Sevimlianne_adayi çoook hafif var ikinci çizgi ama bilemedim belki yerleşme kanaması da olabilir geç döllenmedir belki
Eymengul Sevimlianne_adayi bence var ya yerleşme bence burda belli ediyor ikide inşllh hayırlıysa vardır
Papiiii Sevimlianne_adayi 5 dak gectiyse kuruma cizgisidir yeniden yap 5 faknicinde cikarsa net bilirsin.Bendede 2 kez oyle oldu gitdim kan verdim hamile dehildim
Sevimlianne_adayi Üsteki dün alttaki bugün Ama bugün olanı yaptım kahvaltı hazırlamaya gittim bakmayı unuttum geldiğimde böyle idi Lekelenme geldi sağ kasığıma iğne batar gibi ağrı girdi
Tusami Sevimlianne_adayi Allah bu testleri bildiği gibi yapsın ! Varsa var yoksa ne çizgi çıkartıyorsun ! İnsan sinir oluyor, ben bıraktım test yapmayı , oturdum adeti bekliyorum
Dilara95 Sevimlianne_adayi canim umit vermek istemem ama benimde boyleydi hamile ciktim ertesi gun pembe lekenmem geldi üzüldüm kesin adet dedim yerlesmeymis meger insallah seninde oyledir