NesSmAri Arkadaşlar merhaba Antalya’da yaşayan arkadaşlar dedim çünkü iki gündür deprem oluyor ve 17 haftalık hamileyim önceleri bu kadar korkmazdım iki depremi de çok ciddi hissettim ve inanılmaz korktum deprem olduktan bir saat sonra kalbim çok çarpıyor dua okuyorum fakat bunun için doktora sormamı gerektiren birşey varmıdır
SaadetClnk Merhaba geçmiş olsun aynı haftadayız ve ben de Antalya’dayım. İki depremi de hissetmedim keşke siz de şahit olmasaydınız... Tansiyonunuza baktınız mı? Kalp çarpıntısı ani korku ve endişeden kaynaklı olabilir ama tansiyonu da ihmal etmemek gerek. Düzenli ve rutin ölçüm yaptırın yüksek tansiyon tehlikeli olabiliyor. Çalışmıyorsanız açık havaya yürüyüşe çıkabilirsiniz. Müzik dinleyin güzel düşünün 👍
NesSmAri SaadetClnk teşekkür ederim tansiyonum 106/67 çıktı nabzım 66-76 aralarında çıktı gerçekten keşke hissetmesem :) cevapladığın için teşekkür ederim canım