Slm kızlar 27+1 haftaligiz bebegim erkek olacak ben dedim ismi kayra olsun ama pis kayinvalidem huseyin istedi esimde annesinin istediğini yaptı huseyin ismini koyacak ben ve esim yanina da Barış ismini koycaz sizce ne kadar uyumlu yada başka isim onerr misiniz