Ben de 37+3 üm. Günde 5 tane hurmaya başladım bu hafta, yürüyüş zaten en başından beri yapıyorum. Ahududu yaprağı çayı içiyorum 34 ten beri günde 2 fincan. Merdiven çıkmaya başladım, plates yapmaya çalışıyorum bi de. Bunlardan deneyin. Benim doktorum 39 a kadar bir hareket olmazsa çatı muayenesi yapacak. İki haftadır nst de düzensin 3 4 tane sancı çıktı.