Kızlar nasılsınız. Umarım hepinizin hamileliği güzel geçiyordur. Ben 17+2 deyim. Rabbimin izniyle bir kızımız olacak. Size sorum aranızda 5 aylıkken yapılan detaylı ultrasonu yaptıran var mı acaba. Nasıl yapılıyor ve herşeye bakılıyor mu. Muhakkak yaptırılması mı gerekiyor. Doktorumuz detaylı ultrason için başka bir doktora yönlendirdi. Onun da fiyatları malum. Şuanda da çok masrafımız var. Yani yaptırmasam çok mu pişman olurum. Allah korusun bebekte bir hastalık varsa detaylı ultrasonda görüldükten sonra anne karnında herhangi bir tedavi uygulanıyor mu. Biraz uzun yazdım hakkınızı helal edin. Hepinize sağlıklı ve kolay doğumlar diliyorum.