Deletedmom70006 Evet sen de doğru söylüyorsun ben de düşündüm doktorun instagram hesabı var, gün içerisinde bir sürü bebek paylaşıyor doğdu diye, aşırı yoğun olduğu belli. Aşırı kusma ve tansiyon düşüklüğü yaşadım, endişelendim acaba tahlillerim kötü mü çıktı o yüzden mi diye, doktora ulaşmak istedim aradım 2 günde ulaştım. Sonra randevu alıp görünmek istedim tansiyonum baygınlık geçirmeme sebep olacak kadar düşüktü. Randevu bulamadım, randevusuz gittim beni araya sıkıştırıp aldı. Ama dedim ilerde başka sorunlar yaşasam bi telefonla arayıp sorabilsem veya hemen gidebilsem çok daha kendimi güvenli hissederim.