Derya341986 Normalde bebiş tekme atıyordu bugün sanki kelebek gibi pır pır dönmeyemi çalışıyor bilmiyorum ama tekmemelrde var arada
Slnmlh Derya341986 benimde öyle oldu. Anasınıfı öğretmeniyim ve uyum haftası başladı. Yoruluyorum şimdiden o yüzden malesef bebişim sanki yorgun gibi tekmeliyor
deletedmom351 Derya341986 Canım bebeğin daha çok küçük hareketleri her gün değişebilir bazen sert olur bazen daha yumuşak bazen hiç hareketi olmayabilir ilerleyen zamanlarda kendini daha sert hissettirecek merak etme
Mavi20 Derya341986 benimki 2 tur kordon dolamış. Sadece kafa atıyor kordondan kurtulmak için tekme hissetmiyorum doktorda demişti. daha düzenli hareketleri yok diye biliyorum 28. Haftaya kadar.
Derya341986 Slnmlh dün bende biraz yoruldum oyüzdenmi oldu yoksa artık daha netmi hissetmeye başlıyoruz
Derya341986 Mavi20 ara ara tekme atıyor ama daha çok sert pır pırları var bugün makat gelisşi pozsyonu dönmeye çalışıyo büyük ihtimal ama değişik geldi