esn46kyy ben yeni doğan dönemi çok kullanmadım ama serum şeklinde olan 50 ml sanırım serumlardsn kullanıyorum 2 .5 ml çekiyorum veriyorum aspiratör çok kullanmadim burun damarları ince olduğu için kanama yapıyor ayriyeten evde hava cihazı var onu da bu sene kışın aldım keşke daha önce alsaymisim birde muhakkak evinizde nem veren cihazlardan olsun kışın çok işe yarıyor ben bilemedim önemini 2 kış hasta oldu hep kızım 🤦🏻♀️