Kızlar Ben dün doğum yaptım. Benim üç üncü çocuğum. Doğumum çok rahatı. Bebeğin suyu az diye, ve sancılarim yeterli değil diye suni sanciyla doğumu başlatmak istediler. Dün sabah 10 ilk suni sancı verildi. Ama pek etki etmedi. Ben yerimde durmadım yürüş yaptım, merdiven indim çıktim. Sancılarim oldu hafif. Sonra saat 15 de ikinci suni sancı verildi kendi sancılarimin üstüne. Saat 18.25 suyum geldi. Ve 21.30 da kızım doğdu. Cok rahat geçti Doğumum, allahim herkese böyle dogum nasip etsin. Allahim hepiniz sag saglim yavrunuza kavuşmayi nasip etsin 🙂