minnakurabiyem Kızlar transfer sonrası 9. Günde idrar testi yaptım çok silik bir çizgi çıktı lütfen yardımcı olur musunuz böyle yaşayan ve kanda gebeliği gören oldu mu. Testin fotoğrafını da atmak istiyorum ama nasıl atacağımı bilmiyorum
tupbebekannesi123 minnakurabiyem kan testi en sağlıklısı çünkü 2 gün sonra 2 katı kadar artması beklenir sağlıklı gebelik için sadece pozitifi görmek yetmez ben direkt kan testi vermiştim 7. Günde ve 9. Günde
minnakurabiyem Deleted4445656 yaa gerçekten mi çook stresliyim be yapacağımı bilmiyorum yarın kan vereceğim. Senin de mi çok silikti canım🥰
Deleted4445656 minnakurabiyem ben 5. Günden sonra her gün test yaptım 🙈 yavaş yavaş belli oldu hamdolsun çok güzel heyecanlar rabbim herkese yaşatsın sonucunuz güzel çıkar inşallah ☺️
minnakurabiyem tupbebekannesi123 haklısın canım ama biliyorsun beklemek çok zor insan dayanamıyor bende yarın vereceğim ama yaşayanlar var mi fikir almak istiyor umutlanmak istiyor🥰
tupbebekannesi123 minnakurabiyem bende hafif adet belirtileri vardı bir de karnım pıt pıt atıyordu ordan anlıyordum ama senin zaten 9 gün olmuş beklemene gerek yok ben de erken yaptım hem doktor 10 gün dese de 😂
Tontisinannesi Ben de 8.gün silik çizgi görmüştüm.10.gün, 12.gün ve 14.gün kanda gebelik testine bakıldı ve düzenli arttı çok şükür. İnşallah olumlu sonuç alırsınız ☺️
Tontisinannesi minnakurabiyem evet 6. Ya da 7.gün birkaç damla kanama oldu tutunma kanaması dedikleri, onun dışında adet olacakmışım gibi kasıklarda ağrım vardı.
minnakurabiyem Tontisinannesi inşallah canım ne biletim insan hiçbir sey düşünemiyor bu süreçte cok karışık duygular hissediyor benimle mi degil mi yaşayanlar olarak en iyi birbirimizi biz anlarız🥰
minnakurabiyem tupbebekannesi123 yarın yaptıracağım canım bakalım hayırlısıyla benimledir inşallah ALLAH büyüktür🥰🤲
minnakurabiyem Kubraonurdmr canım silik çizgi cok mu silikti yoksa bayagı belli miydi benim ki bakınca evet görülüyor ama öyle cokta net degil
minnakurabiyem Kızlar test yaptım degerim 830 çıktı ALLAH İn izniyle çoook şükür ki bende hamileyiiiimm. RABBİM herkese yaşatsın inşallah herkese bu heyecanı mutluluğu tattırsın🤲🥰