Damla0671 Herkese merhabalar kızlar ben oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum az pıhtılaşmam olduğu için ilk bebeğimi 6 haftalıkken kaybettim şuan hamile olduğumu öğrendiğimden beri kullanıyorum şuan 20 haftalık olduk bin şükür ama bebek büyüdüğü için ben hep karından iğne yapıyordum bebek şuan büyüdüğü için hareketlerini yavaş yavaş hissettiğim için Bebeğe gelecek diye çok korkuyorum bunu yaşayan var mı acaba bugün koldan yaptım tek olduğum için çok zorlandım ve hep karından yaptığım için koldan yapınca tedirgin oldum bebeğe yararı olmayacak iğnenin diye bana akıl verin lütfen
S1907 Damla0671 canım bende 11,haftadym koldanda göbektende oluyo merk etme göbekten yaptın etkisi fazla olur diye bişey yok,iğnenin yapılış yerleri o kafana takma,inşallah sağlıklı bir şekilde alırız bebeklerimizi kucağımıza🙏🏻🙏🏻
Boncugummmm Damla0671 ben 38 haftamda dogumun oldu son zamana kdar hep karnımdan yaptım. Karın dha rahat bnce ya bn geçemedim koluma bacagıma
Cicilibicili Damla0671 doğuma kadar karnımdan vuruldum. Bebeğe ulaşması imkansız içiniz rahat olsun☺️
nlycltk Damla0671 canım hiç sıkıntı yapma en az acıyan yer göbektir ben 4 haftalık ilk öğrendim de başlamıştım doğmadan önceki güne kadar hep göbeğimden vurdum bebeğe gelmez o iğne için rahat olsun 🥰
Edanurozdmr Bende oksapar kullanıyorum tam tersi bende hep koldan yapıyordum iki gundur karından yapıyorum kolumda yer kalmadıgı icin . Bide bebege gelmesi imkansız yanı kaç kat doku var orda korkmayın yani .
Eylul966 Gebelik haftanız küçük daha genelde son ayda yaptırmıyolar oda çok düşük ihtimalle Eğer çok tedirgin olduysanız bacağınızdan yapın subkutan enjeksiyon bölgeleri yazın google’a daha iyi anlarsınız bölgeyi.
Damla0671 Boncugummmm ya bilmiyorum hareket edince tedirgin oluyorum büyüyünce iyice ayağını falan dayiyacak oraya ya o esnada ayağına yaparsam yanlışlıkla diye korkuyorum
Beyza-M Bana doktorum hep karindan olacak kol olmaz dedi ( ne alakaysa🤦 bı arkadasima doğuma kadar iğnesini hep kolundan ben yaptım ,) karnım büyüyünce nasıl yapicam bilmiyorum göbeğim morardı hep 6 +2 yim daha kizlardua edin nolur yarın kalp atışı için gidicez🤲
Cicilibicili Damla0671 evet dokunduğumda hissediyodum. O derinin kaç kat altında. İğnenin oraya ulaşması imkansız. En rahat göbekten yapılıyor. Diğer yerler benim çok acımıştı. Doktorum da göbekten vurulabileceğimi söyledi. Doğuma kadar öyle yaptım ben de
Damla0671 Herkese çok teşekkür ediyorum gerçekten yaaa tabi şimdi başka bir sıkıntım çıktı form açtım ona da dişim kırıldı 6 ay önce kanal demişlerdi yaptırmamış tüm şimdi 20 haftalık hamileyim Drum yaptırabilirsin dedi devletteki k.dogum Dr a sordum 30 haftadan önce düşük oluyor dedi başka bir doktor yaptirmazsan erken doğum olur dedi dişçi yaptirirsanda erken doğum olur dedi şuan çok ağrıyor duramıyorum ve panik atağım ver bugün dişçiye randevum var cektirsem dişimi panik yapar mıyım panik yapınca bebeğe birşey olur mu bilmiyorum gerçekten 😭😭😭😭
Nehir-Poyraz Damla0671 benim eşim yapıyo kolumdan canım karnım büyüdü bayağı karnımdan vuramıyorum. Eşin yardımcı olabilir
Damla0671 Nehir-Poyraz bende işte kolumdan eşim yapamıyor o saatte işte oluyor eşim birde sanki koldan yapınca az etkisi olacakmış gibi hissediyorum 20. Haftadayim ve hep karından vurdum o yüzden koldan yaparsam etkisi az olur diye korktum
Nehir-Poyraz Damla0671 yok canım aynı etki ben saatini akşam 11e ayarladım eşimde yapamıyodu video falan izlettim ondan sonra yapmaya başladı. Benim karnım çok büyüdü karnımdan yapınca bezeler kaldı ve beze kalınca daha çok acıyor o yüzden koldan devam ediyorum. Bacağa cesaret edemedim hiç çok acıyomuş
Mesudesrds Damla0671 bacağından da yapabilirsin ben son 1 hafta koldan yaptım doktorum öyle söylemişti karından yapınca daha zor oluyor karın büyüdükçe daha sıkıntılı olur doktoruna sorabilirsin o seni yönlendirir
Damla0671 Mesudesrds Dr hep karından yapabilirsin dedi ama işte guvenemedim ona Amniyosentez e de birşey olmuyor kolay işlem bebeğe gelmez dediği için çünkü devletteki Dr lar Amniyosentez önermiyor fetal DNA öneriyor ozeldekilerde herşeye birşey olmaz diyorlar maalesef