Nazorl 37+3′de Spinal sezeryan oldum tansiyon sebebiyle gece acilen girdim. Odada damar yolu,kan alımı,sonda takildi. Sonrasında 1 saate sonuçlar çıktı. Aşağı ameliyathaneye indik. Masaya geçtim oturdum belden iğne yapıldığı yatırdılar beni kolu bagaldi biri biri örtü örttü diğerleri üstüme attı örtüleri derken 1 dk sonra neşterin kaymasını hissettim. Çekiştirmeler oldu ve bebeğin çıkmasını hissettim. O sırada anestezici sürekli bulantı olursa söyle diyor. Hafif oldu seruma iğne yaptı. Sonrasında bebeği bakım odasına götürdüler kapatmaya geçince bulantım aşırı derecede arttı kusma hissi geldi sürekli. Bu sefer sakinleştirici yaptı burnuma hava verdi. Dikişler de bitti bulantı kesildi. Odaya çıktığımda titreme başladı anestezi etkisiymis. 3 tane büyük serum takıldı sonrasında elim ayağım balon gibi oldu oda serumalrdan dediler. Sabah yürümeye kaldırdılar. 3 saate gaz çıkardım, öğlene büyük tuvaletimi yaptım. Kaldırdıktan sonra bol bol yürüdüm. Normalde 48 saat tutuyorlardı ben 30 saate filan çıktım. Bebeğim yoğun bakıma alındı solunum sıkıntısı olduğundan