Hanımlar doğuda görev yapmaktayız en uzak ilçedeyiz arabamız yok otobüste her zaman merkeze yok memleketimde doğum yapıcam dün doktordaydım hamd olsun hiçbir sıkıntı yok erken doğum riskim yok. 33 haftada uçak yolculuğu yapıcam yani 1 bucuk hafta sonra merkeze gitmem sıkıntı rapor icin ee doktorum sıkıntı yok dedi. rapor almadan yolculuk etsem havaalanında anlayabilirler mi kaç hafta oldugumu