Deletedmom_7 5 takım biraz fazla değil mi ☺️ Ben genelde 3 gördüm , birini 10 lu diğer ikisini 5 li şekilde alın diyorlar , ilk doğduğunda 5 liyi veriyorlarmış hemşireye , 1 gece yatırıyorlar zaten , bana 3 tane yeter gibi geliyor 😊 tabiki tercih meselesi bu arada 😇